luni, 4 aprilie 2016

Un mic Haul



          Hola,

     Zilele acestea am intrat putin in DM dupa un deodorant roll on si am plecat cu:

  Image and video hosting by TinyPic

  doua deodorante roll on (5 lei fiecare) si, binenteles trebuia sa o comit, 3 rujuri din gama proprie Alverde.

  Deodorantele miros a: unul a grefe si celalt a pomelo.



Image and video hosting by TinyPic

  Nu stiu de ce l-am ales pe cel de grefe deoarece nu imi plac aceste fructe. Desi imi plac destul de mult citricele acestea doua (grefe si pomelo) nu imi plac. Pur si simplu mi se face rau numai de la miros.

  Rujurile, my guilty pleasure.

   Image and video hosting by TinyPic

   De data aceasta am ales nuantele: 61 Dark Plum, 53 Cherry si 63 Fuchsia.

    Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

    Din poze lipseste un ruj Miss Sporty (nuanta 102 My Funny Mauve).

   Rujurile Alverde sunt aproximativ 13 lei bucata iar rujul Miss Sporty tot aproximativ 13 lei.

   Nu stiu de ce dar de fiecare data cand trec pe langa un DM si intru sigur plec cu ceva. Chiar daca am acasa deja o mega colectie din acel tip de produs parca mi se lipeste pur si simplu de mana sau imi sare de raft in cos.



                                                         Kisses,

                                   Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)
                                

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu