miercuri, 13 aprilie 2016

Small Haul



           Hola,

      Da, recunosc. De fiecare cand vreau sa scriu un review sau sa va arat ceva nou imi apare o problema. Fie un nou proiect destul de elaborat cu munca si automat foarte multe ore de somn pierdute sau orice tampenie.

     In aceste doua saptamani din aprilie se poate spune ca am fost destul de productiva la...shopping. Initial am plecat cu gandul sa achizitionez o pudra. Chiar am nevoie deoarece cea pe care o folosesc acum e pe sfarsite. Ei bine m-am intors acasa cu cateva prostioare.

  Image and video hosting by TinyPic

   Aproape toata colectia de la Rimmel Love Glitter. Chiar as fi preferat sa o gasesc si pe a cincea componenta a acestei familii de top coat. Am cautat-o peste tot si nu am gasit-o din pacate. Top coat-ul cu sclipici care lipseste este in nuanta: Disco Diva.
    Am gasit nuantele: A crush on you, Tinsel Toes, Mistletoe Mischief si Queen of Bling. 

   Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

   Nu am mai rezistat tentatiei si am achizitionat noul fond de ten Yves Rocher Pure Light in nuanta Rose 200.

     Image and video hosting by TinyPic

   De la stanga la dreapta: Golden Rose Rich Color in nuanta 105, Revlon  in nuanta 270 Cherries in the Snow, Rimmel Salon Pro in nuanta 402 Urban Purple, Rimmel Salon Pro Nude in nuantele 129 Sensual Spice si 237 Soul Session. Ultimul dar nu cel din urma un ruj Revlon Super Lustrous Creme in nuanta 440 Cherries in the Snow. 

    Rujul si oja de la Revlon sunt de mult timp pe Whishlistul meu asa ca am cedat tentatiei si le-am achizitionat.

    Acum sper ca pentru cateva luni sa fiu cuminte si sa nu mai fiu tentata cu alte tentatii cosmetice si sa ma rezum doar la ce imi trebuie cu adevarat :).


                                           Ce cosmetice ati achizitionat in ultima vreme?

                                                         Kisses,
                                Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu