vineri, 16 ianuarie 2015

Haul: Yves Rocher



            Hola,

    Cred ca deja stiti cat de mult imi plac mini ojele de la Yves Rocher... Sunt mici, au o paleta de culori frumoasa, plus ca de sarbatori/in unele anotimpuri apare o colectie mai mult decat tentanta, rezista pe unghii, se aplica/inlatura destul de usor.

   Am incercat sa rezist cat de mult tentatiei de a achizitiona colectia de Craciun dar cand am primit "fluturasul" cu oferta pentru ianuarie (la achizitionarea de produse de o anumita valoare poti primi anumite produse) nu am rezistat tentatiei numite pled.

   Am adaugat in cos urmatoarele mini oje:

  Image and video hosting by TinyPic 

   Nuantele sunt urmatoarele, de la stanga la dreapta: argintiu glazurat,  roz glazurat, corai glazurat, verde glazurat, violet, ametist, roz pastel, alb zapada si albastru ca noaptea.

   Pret: 9,90 lei fiecare

   Drept cadou am primit:

   Image and video hosting by TinyPic 

  Pledul care il folosesc iarna cand ma uit la un serial sau trebuie sa stau la birou si sa muncesc de acasa, calendar pe 2015 si o mini agenda destul de practica pentru sesiune sau atunci cand ai un training la munca.

   Mini agenda arata asa in interior:

   Image and video hosting by TinyPic 

    Acesta a fost un "mic" cadou pe care mi l-am facut singura de Craciun dar urmeaza sa primesc inca o comanda facuta pe site, aceasta e un "mic" cadou pe care mi l-am facut singura.

    Va voi arata fiecare oja individual imediat ce incep sa le testez.


                                         Ce ati comandat ultima data de la YR?

                                                            Kisses,
                                  Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com) 

Un comentariu: