marți, 20 ianuarie 2015

Cien - Sampon cu ulei de masline



              Hola,

    Initial nu stiam la ce sa ma astept. Dupa ce am studiat ambalajul am cautat cateva review-uri despre acest sampon dar nu am gasit. Drept urmare l-am lasat in cosul de cumparaturi si imediat ce am ajuns acasa l-am pus pe marginea cazii langa samponul pe care il aveam deja inceput ca sa incep cat mai curand sa-l folosesc.

     Initial ma asteptam sa aiba un miros destul de pronuntat de masline, care mie nu imi place, dar m-am inselat. 

  Image and video hosting by TinyPic 

   Ambalajul este confectionat din plastic alb netransparent. Capacul se inchide destul de bine indiferent de cate ori il deschid.

Image and video hosting by TinyPic













   Cantitate: 250 ml

  Pret: 7 lei

  Ingrediente: aqua, sodium laureth sulfate, disodium cocoamphodiacetate, sodium chloride, coco-glucoside, glycerin, olea europaea fuirt oil, citric acid, glycol distearate, sodium benzoate, parfum, glyceryl oleate, polyquatemium-10, panthenol, potassium sorbate, hexyl cinnamal, styrene/acrylates copolymer, limonene. linalool, sodium lauryl sulfate.

    Pro & Cons:

  - este nevoie de o cantitate medie de produs
 + se inlatura destul de usor
 + face o spuma bogata
 + curata parul
 + nu mi-a provocat alergii sau iritatii
 + are un parfum fin, placut (specific acestei game cu extract de masline)
 - imi spal parul la fel de des
 + lasa parul fin la atingere
 - nu ofera volum 


   Daca il recomand: merita incercat
   Daca il voi recumpara: l-am recumparat

                        
                                Ati testat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                                   Kisses,
                                      Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu