marți, 20 ianuarie 2015

Cien - gel pentru curatarea tenului cu extract de masline



               Hola,

        Desi am testat doar catepa produse din aceasta gama, cu extract de masline, as prefera sa o gasesc mereu in LIDL. Pana acum am recumparat doar samponul si gelul pentru curatarea tenului.

  Image and video hosting by TinyPic 

    Se poate vedea si din poza cat de mult imi place. Inca de cand am inceput sa-l testez pentru prima data nu am mai intins mana dupa alte geluri de curatare.

   Image and video hosting by TinyPic 

   L-am descoperit in LIDL (Cien este marca proprie LILD) dupa o vacanta in Grecia (Potos, Thassos) asa ca de fiecare data cand il vad sau folosesc imi aduce aminte de concediu.

   Pret: 6 lei

  Cantitate: 150 ml

  Ingrediente: aqua, sodium laureth sulfate, glycerin, sodium chloride, sodium cocoyl glutamate, citric acid, acrylates crosspolymer-4, cocamide mea, disodium edta, olea europaea fruit extract, sodium hydroxide, sodium benzoate, parfum, coco-glucoside, glyceryl oleate, potassium sorbate, aloe barbadensis leaf juice, butylene glycol, hexyl cinnamal, isopropyl alcohol, limonene, CI 47005, linalool.  

     Are consistenta unui gel galben transparent. Este nevoie de o cantitate mica de produs. Are un pret mai mult decat accesibil. Se gaseste doar in magazinele LIDL. Nu mi-a provocat alergii sau iritatii. Curata tenul. Se inlatura destul de usor de pe ten cu apa calduta. Ambalajul este confectionat dintr-un plastic rezistent si maleabil iar capacul se inchide destul de bine chiar daca mai am putin si il termin. Are un parfum fin placut.

    Singurul minus este ca daca nu sunt atenta si imi intra putin produs in ochi ma ustura ca naiba.

   Daca il recomand: DA
   Daca il voi recumpara: DA


                                           Ati testat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                               Kisses,
                                      Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

2 comentarii:

  1. eu mi-am luat doar gelul exfoliant cu ulei de masline, dar nu aveam incredere in gelul pentru curatarea tenului. Mi se parea ca are o culoare ciudata si pur si simplu nu-i puteam acorda credit, fiindca nici nu citisem nimic despre el pe undeva. Mersi, cu aceasta ocazie, pentru articol. :)
    O sa-l incerc si eu, normal. :*
    miss-lorrie.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, pentru ce tenuri este bun? mersi anticipat :*

    RăspundețiȘtergere