marți, 9 decembrie 2014

Blogmas Day 6: Avon Senses - Gel de dus Romantic Garden of Eden



                     Hola,

    Ma bucur ca am achizitionat acest produs intr-un set si nu individual. Pur si simplu nu imi place consistenta. Are un parfum placut, ambalajul este cel clasic dar un mare nu din partea mea pentru consistenta.

   Image and video hosting by TinyPic 

      Cantitate: 250 ml

      Ingrediente: aqua, sodium laureth sulfate, glycerin, cocamide mea, polysorbate 20, sodium chloride, cocamidopropyl betaine, parfum, peg-150, pentarythrityl tetrastearate, disodium edta, benzophenone-3, phosphoric acid, methylchloroisothiazolinone, methylisothiazolinone, CI 17200, linalool, limonene.

   Pret: 14 lei (dar de obicei poate fi gasit la un pret redus sau in seturi)


    In brosura este descris ca un gel crema pentru corp. Textura este sub forma unui gel mai gros. Este nevoie de o cantitate medie spre putin mare de produs. Are un parfum dulce placut, floral. Ambalajul este confectionat dintr-un plastic alb trasparent iar capacul din plastic roz. Face o spuma bogata. Usuca putin pielea. Nu mi-a provocat alergii sau iritatii.


    Daca il recomand: NU
    Daca il voi recumpara: individual NU



                                     Ati testat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                                Kisses,

                                       Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu