luni, 8 decembrie 2014

Blogmas Day 5: Cien - Spumant baie cu aroma de pin



                Hola,

        Era imposibil sa nu intarzii eu o zi, doua...sau trei :(. Mi-am propus sa le recuperez cat de curand posibil.

   Am trecut de multe ori pe langa acest spumant de baie in LIDL. Iar dupa lungi studieri il puneam inapoi. O parte din mine vroia sa citeasca cateva reviewuri pe net inainte de a-l achizitiona.

   Pret: aprox. 7 lei

   Cantitate: 1 litru

   Ingrediente: aqua, sodium laureth sulfate, cocamidopropyl betaine, sodium chloride, coco-glucoside, glyceryl oleate, laureth-4, peg-7 glyceryl cocoate, sodium benzoate, citric acid, parfum, styrene/acrylates copolymer, potassium sorbate, sodium lauryl sulfate, CI 19140, CI 42090.

      

    Image and video hosting by TinyPic

      Pana acum l-am folosit doar ca si pumant de baie si isi face treaba. Deoarece am vazut pe spate scris "crema de dus" ma tenteaza sa-l folosesc si ca si gel de dus.

   Este nevoie de o cantitate medie de produs, face o spuma bogata, miroase a pin un pic chimic. Are o consistenta destul de densa, mirosul a invaluit toata baia si persista pe piele. Nu usuca pielea.

  Se mai gaseste si in variantele: Sweet Orange si Cream&Care.

  Se gaseste doar in magazinele LIDL.

   Daca il recomand: DA
   Daca il voi recumpara: DA

   
                                             Ati testat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                                        Kisses,

                                                 Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu