miercuri, 3 decembrie 2014

Blogmas Day 3: Ce am terminat luna trecuta...Noiembrie 2014



               Hola,

       Luna trecuta nu am terminat tot ce mi-am propus. As putea da vina pe concediu si am mai terminat din ce aveam la prietenul meu (nu am pastrat ambalajele) dar fara scuze sa trecem la goliciuni.

    Image and video hosting by TinyPic 

    De la stanga la dreapta:

 - masca par Gliss: nu e pentru mine si se termina destul de repede pe parul scurt (nu vreau sa ma gandesc daca aveam parul lung)
 - exfoliant ten Cien: love it. Nu e scump, nu zgaraie tenul. Se gaseste doar in magazinele LIDL la 6-7 lei.
 - spumant de baie Avon cu smochina si vanilie: ma asteptam sa miroasa macar putin a vanilie dar din pacate nu. Face o spuma bogata.
 - gel de dus On Line cu smochine: are o textura groasa, pret aprox. 11-14 lei, l-am achizitionat din Auchan. Cu siguranta il voi recumpara.
 - sampon Avon cu ulei de argan: cred ca am terminat 5 sticle mari din acest produs.

    Image and video hosting by TinyPic

   - gel de dus Cien cu nuca de cocos: se gaseste doar in LIDL. Noroc ca m-a ajutat mama sa-l termin. Singurul lucru care nu l-am inteles la acest produs este culoarea albastra. Miroase foarte putin a nuca de cocos.
   - crema corp Yves Rocher cu liliac: are o textura usoara. Nu lasa o pelicula grasa pe piele. Miroase a liliac. Nu mi s-au lipit hainele de corp.

  - masca par Diplona: mi-a placut si atat.

 - balsam pentru parul vopsit Cien: se gaseste doar in LIDL. Mi-ar fi placut sa faca parte din produsele lor pe care le gasesc mereu in magazin. Are o textura groasa, nu incarca parul, e nevoie de o cantitate mica de produs. Nu l-am testat pe par vopsit.

   Image and video hosting by TinyPic

  - gel pentru curatarea tenului Cien: se gaseste doar in LIDL. Daca il mai gasesc cu siguranta il voi recumpara.
  - sampon pentru par vopsit Cien: se gaseste doar in LIDL. La fel ca si balsamul de par as vrea sa-l gasesc mereu in magazin.
  - balsam buze Lilien: l-am achizitionat din Kaufland. L-am folosit toata vara deoarece are protentie solara. Nu mi s-au mai uscat buzele.
  - set de 2 cuburi efervescente DM: erau in forma de inima. Le-as recumpara.
 - masca ten Montagne Jeunesse Blemish Mus: nu o voi recumpara deoarece nu imi place cum miroase.

   Image and video hosting by TinyPic

  - dizolvant lac unghii fara acetona Cien: se gaseste doar la LIDL. Imi place ambalajul din plastic mai gros si cu pompita dar din pacate pompita se strica destul de repede. Am avut varianta roz pe care o recomand doar pentru ojele simple fara nici un fir de sclipici si sa fie aplicata in strat subtire oja.
 - roll on Michum: l-am recumparat si cu siguranta il voi recumpara
 - crema pentru picioare Avon: nu o recomand deoarece nu am simtit sa faca ceva.

   Image and video hosting by TinyPic

  Am terminat si 3 cutii de ceai :). Bucuria prietenului meu. Doua de ceai negru si una de fructe.

 - ceai negru Peacemaker de la Thasio: mi-a placut. Nu cred ca il voi recumpara prea curand deoarece am o adevarata colectie de terminat.
 - ceai negru Music Concert de la Basilur: l-am gasit redus de la aproape 50 lei la 25 lei daca nu ma insel. L-as recumpara numai pentru ambalaj dar nu la acest pret.
 - ceai de afine negre si capsuni de la Celmar: mi-a inseninat serile de toamna. Posibil il voi recumpara dupa ce mai termin din actuala colectie.

   Image and video hosting by TinyPic

  Am terminat si 3 mini produse :). Doua creme de fata de la Mario Basescu (cu miere si cealalta hidratanta cu vitamina C). Mi-au placut si ma tenteaza varianta full size.
  Oare cate mini parfumuri So Elixir de la Yves Rocher am terminat? Destul de multe. E parfumul meu preferat.


     Acestea sunt produsele pe care le-am terminat luna trecuta. Daca vreti un review mai detaliat la un produs anume lasati un comentariu la aceasta postare.


                                       Ce ati terminat luna trecuta? Ati recumpara ceva?

                                                                        Kisses,
                                                 Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu