miercuri, 13 august 2014

Yves Rocher - Anti Age Global face cream



                Hola,

       Acu ceva timp am comandat mini cremele pentru ten din gama Anti Age Global de la Yves Rocher. Binenteles ca am avut o multime de creme desfacute/aproape terminate/consumate jumatate si am preferat sa incep sa le testez dupa ce termin tot ce aveam inceput. Dupa o lunga asteptate a venit si acea zi cand am desfacut micul ambalaj.

  
Image and video hosting by TinyPic

     Ingrediente: aqua, glyceryn, coco-caprylate/caprate, methylpropanediol, betaine, stearyl alcohol, squalane, centaurea cyanus flower water, bytylene glycol, behenyl alcohol, arachidyl alcohol dimehicone, bytyrosperum parkii (shea) butter, sorbitan stearate, pyrus malus (apple) pectin extract, glycine soja (soybean) oil, aprhloia theiformis leaf extract, phenoxyethanol, parfum/fragance, arachidyl glucoside, sodium polyacrylate, retnyl palmitate, ethyl linoleate, caesalpinia spinosa gum, acrylates/C10-30 clkyl crylate crosspolymer, sorbic acid, echinacea angustifolia meristem cell culture, xanthan gum, tocopheryl acetate, terasodium edta, maliodextrin, sodium hydroxide, panax, ginseng root extract, sodium benzoate, potasium sorbate, silica.

  Gramaj: 50 ml (full size) 15 ml (mini size)

  Pret: 140 lei (varianta full size)


   Ambalajul este confectionat dintr-un plastic alb mai gros.

   Ce spun ei: "În 6 zile*, accesați capacitatea de regenerare infinită a Celulelor Native Vegetale 4G

- Hrănește și protejează tenul.
- Netezește ridurile.
- Tenul pare mai dens.
- Hidratează și conferă luminozitate.
Rezultat : hrănit, tenul este ca și reparat și strălucește de frumusețe.
Avantaj : Îmbogățită cu uleiuri prețioase, textura sa fondantă non-grasă este perfect adaptată tenului uscat.

* teste in vitro" (sursa: aici )

   Deoarece este o crema pentru tenul uscat am preferat sa o folosesc doar seara inainte de culcare. Are o textura groasa, se aplica destul de usor, este nevoie de o cantitate mica de produs. Crema are o culoare alba.  Are un parfum fin, proaspat, aproape insesizabil. Cutia a fost sigilata cu o folie de protectie de aluminiu. Deoarece am tenul mixt dimineata m-am trezit cu o pelicula grasa pe ten. Tenul mi s-a ingrasat in mod normal. Netezirea ridurilor...aici nu prea am fost atenta deoarece, din punctul meu de vedere, doar medicul plastician ne poate scapa de ele. De fiecare data cand citesc pe ambalajele cremelor de ten ca promit sa ofere netezirea/reducerea ridurilor ma gandesc la fata bunicii.

  Singurul minus pe care l-am gasit la acest produs este pretul destul de mare.

   Daca o recomand: DA
   Daca o voi recumpara: doar in varianta mini

                                     

                                                  Ati testat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                               Kisses,
                                            Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

  

  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu