marți, 12 august 2014

NOTD: Rimmel Space dust - 003 Aurora


             Hola,

     I love this nail polish atat de mult incat am achizitionat o alta sticluta. Are o culoare placuta piersicuta/culoarea pielii putin mai roz/roz pal si prafuit plina de sclipici (diferite marimi) argintiu care luceste asa frumos in soare :).

   Image and video hosting by TinyPic 

   Am incercat in toate camerele casei sa fac macar o singura poza in care sa se vada cat mai bine culoarea insa nu am reusit din cauza sclipiciului :(.

  Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic 

  Datorita sclipiciului rezista destul de bine pe unghii. Am aplicat 2 straturi dar poate fi aplicata si intr-un singur strat mai gros acoperind complet unghia. Pensula este destul de groasa si din doua aplicatii acopera toata unghia.

  Mi-ar placea sa gasesc aceasta nuanta si fara sclipici :).

    Image and video hosting by TinyPic  (penultima in poza)

  Image and video hosting by TinyPic   (prima in poza)

    Pot spune ca sunt mandra posesoare a aproape toatei colectii (imi lipseste nuanta Luna Love pe care nu am gasit-o inca la noi). 

   Daca o recomand: DA
  Daca o voi reachizitiona: DA



                                          Ati testat aceasta oja? Daca da ce parere aveti? 

                                                                    Kisses, 
                                          Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Un comentariu:

  1. Este prima dată când văd ojele astea :D Ce-i drept, sunt frumoase foc toate nuanţele, mai ales Shooting Star, părerea mea.
    Te pup :*
    http://justbeautyblog.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere