duminică, 10 august 2014

Haul: Make Up


        Hola,

    In ultimele 2 luni am comis-o dar grav de tot. Deoarece am gasit "cateva prostioare" reduse am dat unda verde portofelului la slabit iar acum trebuie sa reingras portofelul. Mi-am propus sa rezist o vreme fara sa cumpar nici macar un singur produs de make up. Problema cea mare e: cat rezist pentru ca tentiile sunt la tot pasul si in curand vine concediul.

  Avon Campania 10: aici se poate spune ca am fost cuminte deoarece am comandat doar setul de bratari Zelma si am primit parfumul H2O pe care l-am comandat in campania 9.

  Image and video hosting by TinyPic 

  Parfumul imi place foarte mult cum miroase.

  Imi cer scuze pentru calitatea pozelor ce urmeaza dar camera foto a decis ca nu ma mai suporta si nu mai functioneaza deloc :(. Asa ca a trebuit sa fac pozele cu telefonul mobil noaptea fara blitz :(.

  Deoarece a inceput sezonul reducerilor si la cosmetice/produse de make up am decis sa-mi refac stocul si la prietenul meu...nu vreti sa stiti ce a urmat cand a vazut ca am facut curat pe un intreg raft (cel mai mare) si mi-am aranjat frumos noile jucarii. De fapt aveam nevoie doar de o simpla pudra. Insa dupa mai multe vizite la raionul de make up am ajuns acasa cu: 

   Image and video hosting by TinyPic 

  fond de ten Ja-De pentru tenul gras in nuanta 101 Rosy Beige (aproximativ 27 lei), fond de ten Ja-De Advance Wear in nuanta Natural 11 (aproximativ 27 lei), fond de ten Alix Avien Anti-Age with Hyaluronic Acid (10 lei). 

  Image and video hosting by TinyPic 

  V-am spus intr-o postare anterioara ca vreau sa achizitionez un fard de la L'Oreal...ei bine l-am gasit :). Ma refer la fardul din mijloc :). De la stanga la dreapta: Color Appeal in nuanta 154 Rosy Quartz (23-25 lei), Color Infaillible in nuanta 051 Paradise Orchid (34 lei) si Color Infaillible in nuanta 052 Immaculate Ocean (30 lei).

  
Image and video hosting by TinyPic 

  Maybelline Colorama in nuanta 150 (6-7 lei), ulei pentru cuticule Alix Avien (5 lei), Avon Art of Change in nuanta French Twist (15 lei), oje Alix Avien in nuantele: 322, 318, 319, 321 si 323 (8-9 lei).

   Image and video hosting by TinyPic  Image and video hosting by TinyPic 

   Creion buze Alix Avien in nuantele 333 si 336 (10 lei fiecare), rujuri Alix Avien in nuantele: 418, 419, 327, 430 si 391 (10 lei fiecare iar unul singur l-am gasit la 17-18 lei).

   Image and video hosting by TinyPic 

  Crema maini Nivea Express Hydratation (4 lei), parfum XO Body Touch Gold (5 lei), setul pentru copii de la Himalaya Herbals format din sampon si crema de corp (1 lei sau 5 lei) si sampon Dalin cu miere (2 lei).

   Image and video hosting by TinyPic 

   Corector pentru ten Alix Avien in nuanta 01 (10 lei).

   Image and video hosting by TinyPic 

   Servetele si gel intim Naturalesse (10 lei amandoua).

   Image and video hosting by TinyPic 

  Fond de ten Revlon Photoready nuanta 003 Shell (25 lei), fond de ten Revlon Nearly Naked nuanta 130 Shell Coquillage (23 lei), oja Revlon nuanta 261 Sparking (13 lei), oja Alix Avien nuanta 300 (8 lei), ruj Ja-De in nuanta 50 Rose Blossom (15-25 lei), ruj Rimmel din colectia Kate nuanta 01 (20 lei), pudra Revlon Nearly Naked nuanta 020 Light (nu mai tin minte pretul), pudra Alix Avien in nuanta 111 (10 lei), fard obraz Alix Avien Terracotta in nuanta 03 (10 lei) si setul de farduri Alix Avien in nuanta 402 (10 lei).

   Image and video hosting by TinyPic 

   Ceai Gentle Touch - Waldbeer Cocktail ceai de fructe (aprox. 3-4 lei), deo gel Lady Speed Stick Fresh (15 lei). Sapunul Palmolive cu violete l-am primit cadou la achizitionarea deodorantului.

   Image and video hosting by TinyPic 

  Sapunuri Nivea (3 lei fiecare) si setul format din lotiune tonica Pure & Natural cu ulei de argan si aloe vera organice (10 lei). Crema de corp am primit-o cadou deoarece am achizitionat produse Nivea peste 15 lei.

    Image and video hosting by TinyPic 

  Setul Cheri L'amour Honors Peony format din: mini body mist (100 ml) si crema de corp (60 ml). Setul a fost 5 lei.

    Image and video hosting by TinyPic 

  Mini sampon Farmec cu argan si keratina (l-am primit de la o colega de munca). Din DM am achizitonat crema de corp si gelul de dus din gama Melon Tango (arpox. 15 lei fiecare).

Image and video hosting by TinyPic 

   Deoarece aveam un "cupon" pentru urmatoarea serie de cumparaturi: o oja gratuit: am ales o nuanta de rosu placut dar nu mai are eticheta pe spate cu nuanta. Am ales: 2 nuante de albastru L59 si L60 (7 lei fiecare) si un gloss pentru volum in nuanta 10 Kiss me now (23 sau 28 lei).

  Image and video hosting by TinyPic 

  Din Sephora am primit urmatoarele mostre de parfum: Givenchy Very Irresistible, Givenchy Ange au demon (doua mostre) si Moschino Chic Petals.

     Image and video hosting by TinyPic 

   Oja Rimmel Space Dust nuanta 003 Aurora (10 lei), oje Alix Avien nuantele: 69, 208 si 223 (fiecare 5 lei) si ojele Miss Sporty in nuantele: 535, 150, 390 si 540 (6 lei fiecare).

    Image and video hosting by TinyPic 

  Pudra Alix Avien nuanta 111 (10 lei), fond de ten Rimmel Lasting Finish nuanta 103 True Ivory (20 lei) si noul rimel de la Rimmel cu ulei de argan  (29 lei din Douglas).

    Nu am facut un calcul total si nici nu il voi face (asa ca va rog nu imi spuneti totalul :) ) pentru ca nu vreau sa fac infart :).

   Voi reveni cu review-uri pentru fiecare produs in parte cat de curand posibil.


                                   Ce produse de make up ati achizitionat in ultima vreme?

                                                                  Kisses,
                                                Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

2 comentarii: