marți, 1 iulie 2014

Haul: Yves Rocher, Sephora si Douglas



           Hola,

     Puteam sa incep luna fara un mic haul Yves Rocher? Binenteles ca nu :). Deoarece am avut un pliant pentru luna trecuta, l-am primit prin posta si se poate folosi doar in magazinele YR, (cel cu "sacosa" pentru plaja si un gel pentru ochi) si cum am un magazin destul de aproape de casa...am profitat de acest pliant :).

 Image and video hosting by TinyPic  (vedere de ansamblu)

  In "sacosa" pentru plaja incap necesitatile pentru plaja pentru o persoana :). Este din ceva gen rafie si are o plasa pe interior.

 

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

   Am achizitionat 3 oje, doua din colectia de iarna 2013-2014 (nuantele: 52 - Beige Nacre, 109 - Top Coat Opale si 107 - Gris Intense) si o crema de corp cu cirese.

   Drept cadou:

  Image and video hosting by TinyPic

  Inafara de sacosa pentru plaja de "rafie", care lipseste din poza, am mai primit gelul pentru ochi Hydra Vegetal, o mostra de fond de ten si un carnetel pentru rediceri pe care pot sa-l folosesc numai in magazine in lunile iulie si august.

      Oare eram ultima bloggarita fara card de fidelitate la Sephora si Douglas? Ei bine aceasta problema a fost rezolvata :).

  Din Sephora, pentru inceput, am vrut sa testez nimi gelurile de dus.


Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

    Am achizitionat un burete turcoaz gen floare pentru baie si doua mini geluri de dus (cu caramel si lamaie verde).

  Din Douglas vroiam acele bile de baie efervescente dar nu le aveau asa ca am achizitionat o paleta de farduri smoky eyes.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

   In Douglas am vazut Travalo Atomizer dar din pacate era foarte aglomerat (plus ca era si prietenul meu cu mine) si nu am putut sa-l studiez prea bine. Voi ati putut sa-l studiati sau l-ati achizitionat?

                         

                                                                  Kisses,

                                                Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu