vineri, 4 iulie 2014

Haul: Avon (Campania 9)



                     Hola,

        Tocmai ce am primit vizita primului curier pe ziua de azi (mai astept o comanda YR) si vreau sa va arat ce am adaugat pe lista (iar am comis-o, noroc ca nu e prietenul meu acasa ca altfel dormeam la coltul blocului diseara). Dar am adaugat pe lista si cateva produse pentru el :).

Image and video hosting by TinyPic  

   De la stanga la dreapta: parfum H2O pentru el (al meu vine data viitoare), parfum Summer White Sunset si 3 deodorante cu bila (pentru el): On Duty Men's Active, Light Bloom si On Duty Invisible Protection.


Image and video hosting by TinyPic

   Setul Anew format din doua mini creme pentru ten (de zi si noapte), gel pentru curatarea tenului si un mini portfard rosu care lipseste din poza.

  Pentru ca in total am facut o comanda peste 75 lei (impreuna cu o prietena) am primit crema de corp din gama Naturals Body Care cu mango si rodie.


Image and video hosting by TinyPic    

   Dupa o mica rasfoire a urmatoarei campanii am vazut cateva tentatii si produse noi.


                                      Ce ati comandat ultima data de la Avon?

                                                          Kisses,
                                  Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu