joi, 10 iulie 2014

Avon Advance Techniques - Sampon pentru stralucire



                   Hola,

    Deoarece nu prea am incercat produsele pentru par de la Avon am zis sa remediez acest lucru. Zis si facut...intr-o brosura recenta (mai exact din campania 8) am achizitionat acest sampon intr-un set cu alte produse (spumant baie, tratament pentru par etc).

  Image and video hosting by TinyPic

  Initial nu am avut mari asteptari de la acest produs. Nu stiam la ce sa ma astept.

   Cantitate: 250 ml

   Pret: 19 lei (in brosura il puteti gasi mai ieftin)

  Ingrediente: aqua, sodium laureth sulfate, cocamide mea, sodium lauryl sulfate, cocamidopropyl betaine, sodium chloride, parfum, glycol distearate, guar hydroxypropyltrimonium chloride, peg-12 dimethicone, disodium edta, sodium hydroxymethylglycinate, citric acid, quaterinum-80, panthenol, crambe abyssinica seed oil, amdimethicone, dimethiconol, butylphenyl methylpropional, hexyl cinnamal, limonene.

   Ce spun ei: "Formula imbogatita cu pro-vitamina B5 curata parul delicat si ii intensifica stralucirea, lasandu-l matasos si usor de coafat." (sursa: ambalaj)

    Inca de la bun inceput am gasit un minus: desi parul mi se ingrasa la fel atunci cand imi spal parul il usuca atat de rau ca aproape il simt, cand il limpezesc, ca la cea mai mica atingere se rupe. Este un sampon pentru toate tipurile de par (binenteles ca am ceva de comentat aici: nu poti oferi in acelasi sampon tot ce are nevoie un par uscat si un par gras...zic eu). Ambalajul este confectionat din plastic putin gros iar capacul se inchide destul de bine indiferent de cate ori il deschid. Are un parfum fin placut insa cu cat ma apropii de a termina samponul parca nu mai miroase la fel de placut. Curata parul ok, nu mi-a provocat alergii sau iritatii. Lasa parul fin, placut la atingere.

    Per total este un produs bunicel dar nu cred ca il voi recumpara prea curand.


                                  Ati testat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                                 Kisses,

                                       Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu