joi, 1 mai 2014

Haul: Avon (Campania 6), DM, La Roche-Posay si Vichy



             Hola,

    Deoarece portofelul meu era cam gras am decis sa-l "ajut" sa slabeasca putin...mai mult. Am incercat sa achizitionez produse pe care le-am mai testat (mai mult mostre) care mi-au placut.

   Avon 

   Aici am comis-o. Nu aveam nevoie de nimic dar de cand am vazut pentru prima data in brosura un creion ruj am vrut sa-l testez. Asa ca l-am adaugat de data asta pe lista.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

  Am comandat: parfumul Summer White Sunrise, creionul ruj retractabil in nuanta Carefree Coral. Glossul (nuanta Pink Pucker) este pentru o colega.

     DM

  Inca de cand le-am vazut pentru prima data (cam acu 2 ani) in tutoriale pe Youtube am vrut sa le incerc. Ma refer la glossurile/rujurile lichide Rimmel Apocalips. Asa ca am profitat de oferta (16 lei) si am achizitionat 2 nuante plus alte cateva "mici prostioare".

 Image and video hosting by TinyPic

  Ce am achizitonat: gel de dus cu lavanda si miere, Rimmel Apocalips in nuantele 101 Celestial, 201 Solstice, Max Factor CC Cream in nuanta 50 Natural si Max Factor Lipfinity in nuanta 020 Angelic.

Image and video hosting by TinyPic

  Nu ma asteptam sa-mi placa asa de mult Lipfinity. Rezista pe buze, iar daca folosesc inainte balsamul nu usuca deloc buzele.

    La Roche-Posay

  V-am spus intr-o postare anterioara ca puteti gasi in anumite farmacii o brosura cu mostre. Dupa lungi cautari am reusit sa gasesc brosura.

  Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

   Deoarece am mai testat crema pentru ten Hydreane Legere nu mi-a fost greu ce produs sa aleg pentru a primit chitul cadou.

 Image and video hosting by TinyPic

    Imi place sa o folosesc ca o baza de machiaj. Iar chitul cadou arata asa:

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic


        Vichy

   Deoarece aveam nevoie de un nou gel pentru curatarea tenului am profitat de o oferta: click here.
Dupa lungi cautari pentru testere le-am gasit intr-un sfarsist.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

  La achizitionarea unei creme cu efect total sau crema antirid pentru tenul cu probleme ori Hyaluspot primiti cadou noul gel pentru curatarea tenului. Deoarece tot vroiam sa achizitionez crema cu efect total am profitat de oferta si am achizitionat-o impreuna cu gelul.

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic  

   Pe de o parte ma tenteaza si cu crema antirid (crema i-o dau mamei). Ati testat Hyaluspot?



     Voi reveni cat de curand posibil cu review pentru fiecare produs in parte.


                                                                    Kisses,
                                                   Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu