vineri, 18 aprilie 2014

Oferte: DM


           Hola,

    Aseara am fost pana la DM dupa brosura. Chiar ma bucur ca am infruntat vantul si frigul deoarece in brosura de luna aceasta sunt atat de multe oferte tentante ca portofelul meu v-a slabi instantaneu.

  Vreau sa va arat doar o singura pagina plina de tentatii:

 Image and video hosting by TinyPic

  Oare cu ce sa incep?! Cu lacurile de buze (nu e un gloss ci mai mult un ruj lichid) Rimmel Apocalips care au ajuns si la noi dupa nici mai mult nici mai putin dupa 2 ani de la lansare (parca am trai in alta galaxie fata de alte tari). Sunt la pretul de 15 lei bucata (as economisi 13 lei). Pe locul doi ar fi Max Factor Lipfinity  care este redus la pretul de 36 lei (as economisi 24 lei). Deoarece fondul de ten de la L'Oreal Infallible il am deja in top 3 as adauga oja Rimmel Salon Pro care e la pretul de 12 lei (as economisi 5 lei).

  Din brosura ma mai tenteaza: Astor Soft Sensation (unt de buze), Max Factor CC Cream si Rimmel tus de ochi (noua varianta).

 

                                                                 Kisses,
                                                Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu