marți, 15 aprilie 2014

Haul: Avon (Campania 5)


        Hola,

   Iar am comis-o. In loc sa comand un singur produs am comandat: 6. Norocul meu a fost a ca nu a vazut prietenul meu cand am primit comanda ca altfel trebuia sa mituiesc catelusul blocului sa ma primeasca sa dorm cu el.

 Image and video hosting by TinyPic

  Aveam nevoie doar de un iluminator pentru sub sprancene. Restul de 5 produse vroiam mai mult sa le testez de ceva timp. Am comandat:

  - parfumul Fleur
 - masca pentru par Planet Spa cu caviar
 - dispozitiv pt masaj (pt mama mai mult)
 - pudra iluminatoare
 - fard creion Colortrend in nuanta Purple Lapis
 - fard creion Colortrend in nuanta Pink Ruby

Image and video hosting by TinyPic

  Creioanele sunt foarte cremoase, sper sa reziste pe pleoape. Pudra iluminatoare (deasupra fardului roz) este un pic cam prafoasa.


                                                   Ce ati comandat ultima data de la Avon?

                                                                            Kisses,
                                                 Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Un comentariu: