marți, 1 aprilie 2014

Ce am terminat luna aceasta: Martie 2014


            Hola,

   Tot timpul la sfarsit de luna imi dau seama cat de repede trece timpul. De multe ori as vrea sa-l opresc in loc sau sa-l dau inapoi.

  De multe ori deabea astept sfarsitul de luna ca sa citesc astfel de postari sau sa vad pe Youtube ce au terminat fetele pe care le urmaresc de obicei.

   Produse full size:

  Image and video hosting by TinyPic

   Apa de gura Dentalux: review in curand
   Gel Cleanser Avew Vitale Avon: review aici
   Deodorant Cien Fresh Natural: review aici
  Servetele intime Caterine (Kaufland): le folosesc in special cand trebuie sa folosesc toaletele publice din malluri sau inainte de a manca ceva afara.
  Bioderma: o ador, review in curand
  Sampon Yves Rocher pentru par vopsit: love it

 Image and video hosting by TinyPic

   Gel de dus YR cu floare de lotus, grefe si rodie: le ador si cu siguranta le voi recumpara.
   Gel purifiant pentru fata Auchan: este un produs bunice. Probabil il voi recumpara.
   ELF Zit Zapper: este un creion pentru cojuri. Imi place sa-l folosesc atunci cand incep sa apara cojurile.
  Gloss Essence cu toffee frappuchino: love it. Daca il mai gasesc cu siguranta il voi recumpara.
  Rimel Avon Spectra Lash: daca nu s-ar  usca atat de repede l-as recumpara.

 Image and video hosting by TinyPic

  Mostre:

   - Nuxe: Aroma - Vaillance si Nuxuriance (ambele crema pentru ten), Vichy Liftactiv Serum 10, La Roche Posay Toleriane Teint, Nivea Lapte demachiant nutritiv, Palmoliv gel de dus Orient Rituel Energy, So Elixir parfum YR, Comme une evidence parfum YR, Moschino Toujours Glamour, Outspoken by Fergie (Avon) si Givengy Ange Ou Demon.

   Ceai:

 Image and video hosting by TinyPic

  Luna trecuta am inceput o multime de ceaiuri si pe cele incepute le-am cam abandonat. Mi-am propus ca luna aceasta sa termin tot ce am inceput si trecut de jumatate de cutie.


                                             Ce ai terminat luna trecuta? Ce ai recumpara si de ce?

                                                              Kisses,
                                      Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu