marți, 22 aprilie 2014

Avon Naturalis - Balsam de buze cu ceara de albine



              Hola,

    Initial vroiam un balsam pentru buze aproape la fel de bun cum e Carmex  , pe care din pacate nu il mai gasesc nicaieri. Am incercat sa-l comand pe net insa peste tot nu mai era in stoc. Asa am inceput sa testez si alte balsamuri de buze dar nu am gasit un inlocuitor cat de cat la fel de bun ca si carmexul.

   Initial l-am comandat din pura curiozitate insa dupa cateva utilizari...pur si simplu il ador. Il folosesc doar noaptea inaite de culcare (pe timpul zilei am o adevarata colectie de terminat).

Image and video hosting by TinyPic

   Ingrediente: petrolatum, ethylhexyl palmitate, polyethylene, ozokerite, dimethicone, phenoxyethanol, parfum, acrylates copolymer, bht, tocopheryl acetate, cera alba, saccharin, ascorbyl palmitate, mel, retinyl palmitate, tocopherol, CI 77491,CI 77492, CI 77499.

  Gramaj: 15 ml

  Pret: 16 lei (poate fi gasit si mai ieftin in brosura)

   Buzele mele se usuca destul de repede. Sunt mai rau decat desertul. Iarna si vara se usuca cel mai rau, daca nu folosesc un balsam/ruj/gloss hidratant se usuca si crapa destul de repede si rau. Asa ca accept orice recomandare de balsam de buze.

 Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

   Parerea mea: 

 + are o textura groasa
 + hidrateaza buzele
 + este nevoie de o cantitate mica de produs
 + are o culoare placuta: un galben trasparent
 +/- parfumul este fin aproape insesizabil: miere putin cam sintetic
 + se aplica destul de usor
 - nu imi place ambalajul (este sub forma unui borcanel in care trebuie sa bag degetul pentru a aplica produsul)
 + ambalajul este din plastic mai gros
 + capacul se inchide destul de bine dupa mii de deschideri
 + lasa buzele moi, catifelate, hidratate
 + hidratarea se mentine pentru cateva ore


    Daca il recomand: merita incercat
    Daca il voi recumpara: posibil insa doar sa-l folosesc seara


                                   Ati testat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                            Kisses,
                                     Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu