duminică, 30 martie 2014

NOTD: L'Oreal Color Riche 611 Sky Fits Heaven



                  Hola,

     Desi mi-am impus sa nu mai achizitionez oje nu am putut rezista nuantei si practic mi s-a lipit de mana. Este o nuanta placuta de albastru spre bleu care rezista pe unghii cam 3-4 zile.

 Image and video hosting by TinyPic

  Ce m-a atras: are o textura putin "gelly". Imi aduce aminte de ojele Barry M Gelly.

  Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

  Pret: aproximativ 13 lei

  Am aplicat oja in 2 straturi dar este suficient un singur strat putin mai gros. Pensula este destul de groasa si ajuta la aplicarea ojei. Ce nu imi place la aceasta oja este ca pensula nu vrea sub nici o forma sa stea in capac si trebuie sa ma chinui putin la aplicare.


                                                                    Kisses,
                                                      Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu