marți, 25 martie 2014

Mostre La Roche-Posay

 

         Hola,

   Va mai amintiti de aceste mostre?



   Tocmai le-am terminat :). Nu stiu de ce dar tot timpul imi e greu sa termin punguta cu mostre si prefer sa folosesc un produs full size dar ma bucur ca un copil mic cu jucaria mult dorita cand punguta se goleste.

  Lipikar Lait

 

  Ador aceasta crema de corp. Sunt cam lenesa cand vine vorba de aplicat crema pe corp. Dar cu aceasta mostra am folosit-o destul de repede. Lasa pielea hidratata, fina. Un mare plus il are din partea mea: pielea nu s-a mai uscat atat de repede :). Cu siguranta voi cumpara varianta full size.

    Effaclar K



   L-am folosit doar ca o baza pentru machiaj. Promite un ten mat...dar din pacate nu se tin de cuvant. Dupa cateva ore se observa ca am tenul mixt spre gras. Machiajul rezista maxim 5 ore...dupa aceea tenul meu incepe sa se ingrase. Ma asteptam sa matifieze mai mult timp tenul. Intra in piele destul de repede. Lasa tenul catifelat.


     Toleriane


 


     De la acest produs am avut cele mai mari asteptari dar din pacate nu e pentru pentru mine. Mi-a ingrasat tenul ca nici un alt produs folosit/testat pana acum. L-am testat de 3 ori: o data ca o baza de machiaj (ziua aceea a fost un dezastru total...dupa nici doua ore mi s-a ingrasat tenul groaznic, noroc ca am avut cateva servetele demachiante la mine) si seara ca o crema hidratanta (dimineata m-am trezit cu tenul plin de sebum si timp de 2-3 zile se ingrasa destul de des si mult). Nu o recomand si nu o voi cumpara.


       Hydraphase Intense

 


  Nu stiu de ce dar ma asteptam sa aibe o textura groasa si foarte hidratanta. In privinta texturii m-am cam inselat. Are o textura destul de lichida. Am folosit aceasta mostra seara inainte de culcare. A doua zi cand m-am trezit tenul meu era putin gras in zona T. In rest era moale si catifelat. Cred ca poate fi folosita si ca o baza de machiaj. Nu cred ca o voi cumpara si in varianta full size (imi plac alte creme/baze de machiaj mai mult).


     Hydreane Legere

 

    Este o baze excelenta pentru machiaj. Hidrateaza pielea. L-am aplicat de dimineata si, sincer, ma asteptam ca dupa cateva ore sa mi se ingrase tenul. Ma bucur ca m-am inselat. Dupa 5-6 ore tenul meu inca era mat :). Are o textura mai groasa dar se aplica destul de usor. Este destinat pentru tenul mixt si sensibil. Tenul meu intra in aceasta categorie: nu am mai avut acea senzatie ca ma mananca tenul, nu incarca porii.
 L-as cumpara in varianta full size.

   Redermic Yeux



   Este o crema pentru ochi care promite sa reduca intensiv ridurile. Este o crema de zi. Nu stiu daca chiar face minuni cu ridurile dar eu cu siguranta nu o voi cumpara in varianta full size deoarece mi se face rau de la "parfumul" acestui produs.


   Toleriane Teint 
  

 Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

   Este o crema nuantatoare (gen BB Cream) care uniformizeaza tenul. Mai bine spus: un fond de ten fluid corector. Se aplica destul de usor pe ten. Are o textura cremoasa. Nu usuca tenul. Insa are un mare nimus din partea mea: se observa de la distanta ca porii tenului sunt mai mari chiar si cu pudra peste. Rezista ok pe ten chiar si cu pudra.


                                                             Kisses,
                                       Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu