joi, 6 martie 2014

Infuzie de fructe Lord Master



              Hola,

      In seara aceasta am avut parte de o surpriza placuta in partea mamei. M-a sunat mai devreme sa ma intrebe daca am nevoie de ceva din Auchan. Deoarece nu aveam nevoie de nimic s-a hotarat sa-mi faca o mica surpriza: mi-a cumparat 50 gr dintr-un ceai care miroase asa de frumos.

  Image and video hosting by TinyPic

    Pret: - 13,65 lei (100 gr)

   Ingrediente: bucati de mere, hibiscus, coacaze, bucati ananas, bucati de banane (banane, ulei vegetal, zahar, miere), arome.

  Image and video hosting by TinyPic

    Are un gust placut, putin acrisor. Papilele mele gustative au sesizan si, putin, un gust de boboci de trandafiri. Imi place mai mult rece decat cald, insa gustul este la fel de placut in ambele variante.

    Preparare: am folosit aproximativ 2 lingurite pentru o cana de apa fiarta si am lasat la infuzat aproximativ 10 maxim 15 minute.

   Puteti gasi acest ceai in hyperurile Auchan la raionul de produse vrac.


    Daca il recomand: DA
    Daca il voi recumpara: DA


                                     Ati incercat acest ceai? Daca da ce parere aveti?

                                                                   Kisses,
                                         Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu