joi, 6 martie 2014

Chantelle - Masca de fata purificatoare cu ierburi de mare si namol


           Hola,

   Urasc vremea de afara. Desi am avut umbrela am ajuns la munca de parca nu as fi avut umbrela. Nu imi place cand ploua afara si sa plimb umbrela pe vant. Asa ca deabea astept sa ajung acasa pentru o seara de rasfat: o masca purificatoare, cateva cani de ceai cald relaxant si o noua carte de citit.

 Image and video hosting by TinyPic

   Deabea astept sa ma demachez si sa folosesc aceasta masca. Am achizitionat-o din Kaufland la pretul de aproape 6 lei pentru doua utilizari. Mastile sunt ambalate individual.

   Gramaj: 6 ml fiecare

   Ce promite: "Curata-ti pielea in profunzime cu alge marine si aloe vera. Sarea de mare si argila naturala indeparteaza delicat impuritatile si hidrateaza pielea." (sursa: ambalaj)

   "Pentru a profita de aceasta masca iti recomandam: spala-te pe fata cu apa calda. Aplica masca uniform cu degetele evitand buzele si ochii. Lasa sa actioneze 10-15 minute. Clateste cu apa calduta si tamponeaza-ti fata pentru a te usca. Masca se poate folosi saptamanal." (sursa: ambalaj)

  Parerea mea:

  Am fost placut impresionata de aceasta masca. Mie mi-a ajuns pentru 3 aplicari (aproape 4) cantitatea din cele 2 pliculete. Se aplica si se inlatura destul de usor. Nu mi-a iritat pielea. Lasa pielea fina, curata. Nu mi-a ingrasat tenul. Tenul nu mi s-a ingrasat la fel de repede ca inainte.

   Per total sunt destul de multumita de acest produs si cu siguranta il voi recumpara. As vrea sa incerc si celelalte masti Chantelle.


                                     Ai testat acest produs? Daca da ce parere ai?

                                                                Kisses,
                                     Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu