miercuri, 26 martie 2014

Avon Anew Vitale - Gel Cleanser


            Hola,

    Este singurul produs din gama Anew Vitale care chiar imi place. Initial mi-a fost frica sa-l testez dupa iritatia provocata de cremele pentru ten din aceasta gama. Chiar ma gandeam sa-l arunc fara sa-i dau macar o sansa. Dar dupa ce am citit cateva review-uri si l-am vazut ca unele colege de blogosfera l-au inclus in preferatele lunii m-am decis sa-i dau cateva sanse.

  Image and video hosting by TinyPic

  Cantitate: 125 ml

  Ingrediente: aqua, sodium laureth sulfate, glycerin, lauryl glucoside, acrylates copolymer, butylene glycol, cocamidopropyl betaine, sodium methyl cocoyl taurate, phenoxyethanol, accrylates/C10-30 alkyl acrylate crosspollymer, sodium hydroxide, sodium chloride, disodium edta parfum, tris (tetramethylhydroxypiperidinol) citrate, mesyloxybenzyl methoxyethyl chlorobenzamide, panthenol, salicydic acid, thiodipropionic acid, methylchloroisothiazoliinone, methysothiazolinone, pichia ferment lysatefiltrate, saccharomyces ferment lysate filtrate,palmitoyl tetrapeptide-10, CI 17200, butylphenyl methylpropional,linalool.

  Pret: 21 lei (dar poate fi gasit si mai ieftin)

  Are o textura sub forma de gel roz transparent dar in contact cu apa/pielea se transforma intr-o spuma.


Image and video hosting by TinyPic

   Pro & Cons: 

 + curata tenul fara sa-l usuce
 + nu mi-a provocat alergii sau iritatii
 + este nevoie de o cantiate mica de produs
 + are un parfum fin specifica acestei game
 - dupa cateva utilizari capacul nu se mai inchide


   Daca o recomand: DA
   Daca o voi recumpara: DA


                                Ai testat acest produs? Daca da ce parere ai?

                                                            Kisses,
                                            Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu