sâmbătă, 15 februarie 2014

Solutie antiacneica Bella Ragazza - Farmacia Consfarm



            Hola,

      Imediat cum am inceput sa testez aceasta crema de la Avon m-am iritat destul de rau. Imi aparusera foarte multe cojuri in special pe barbie. Binenteles ca am incetat sa folosesc crema si am inceput sa folosesc tot ce am mai folosit cu succes impotriva iritatiilor. Din pacate nu a mai functionat si iritatia mea se marea, ma ustura si ma manca destul de rau.

  Image and video hosting by TinyPic

   O colega de serviciu a patit exact la fel si mi-a recomandat sa incerc aceasta lotiune tonica cateva zile desi eu am fost destul de sceptica si ma gandeam sa-mi fac programare la dermato.

   Acum ma bucur ca am mai asteptat cateva zile deoarece a inceput sa dea rezultatele mult dorite si inca din prima seara o folosesc seara de seara.

   Pret: 15 lei

  In primele seri simteam o mica usturime daca aveam porii deschisi. Initial am folosit-o doar pe zona iritata dar acum prefer sa o folosesc numai seara pe tot tenul (evitand zona ochilor).

  Este absorbita destul de repede de catre piele. Este nevoie de o cantitate mica de produs. Nu mi-a ingrasat tenul. Dimineata nici nu se observa ca am tenul mixt spre gras.

   Daca o recomand: DA
   Daca o voi recumpara: DA


                                                              Kisses,
                                              Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu