joi, 27 februarie 2014

Ce am terminat luna aceasta: februarie 2014



               Hola,


     Luna aceasta sunt mandra de mine. Am terminat: 16 produse (varianta full size) si 22 de mostre :).

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic

   Daca va intrebati ce a patit cutia de ceai din a doua poza...ei bine raspunsul este o mica intalnire cu nepotelul meu de 2 ani. A spus ca ma ajuta la reciclat hartie.

   Dintre mostre as achizitiona varianta full size la: cremele pentru ten si corp Nivea, Elmiplant Genovate crema antirid regeneranta si parfumul de la Yver Rocher Tendre Jasmin. Marea dezamagire: masca pentru ten Mario Badescu Enzyme Revitalizing Mask (mi-a ingrasat tenul foarte mult).

  Din produsele consumate varianta full size nu voi mai cumpara servetele umede Softino (LIDL) deoarece dupa ce am scos primul servetel ies toate iar "capacul" nu se mai lipeste. Restul produselor le-as reachizitiona dupa ce termin colectia de produse care asteapta sa fie folosite.

 

                                 Ce ai terminat luna aceasta?  Ce ai recumpara?

                                                                   Kisses,

                                               Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu