marți, 26 noiembrie 2013

Vichy - Idealia Life Serum



            Hola,

   Va mai aminti de aceste mostre?



    Aseara am terminat si ultima mostra primita (recunosc mai am cateva din reviste). Le-am folosit in fiecare seara inainte de culcare si cateva ca si baza pentru fondul de ten iar acum ma tenteaza sa cumpar varianta full size.

  Ce spun ei:

  O transformare spectaculoasa a tenului: ten revigorat, culoare uniforma, aspect odihnit, pori micsorati. Eficacitate dovedita clinic chiar si pe: piele supra stresata, piele expusa la poluare/fum de tigare, piele supra expusa radiatiilor UV, piele afectata de o dieta dezechilibrata.

  Pro & Cons:

  + are o textura usoara (ceva intre lotiune si crema)
  + nu mi-a ingrasat tenul (dimineata aveam tenul perfect mat)
  + are o culoare roz somon deschisa
  + se aplica destul de usor pe piele
  + fondul de ten se aplica destul de usor peste

  Nu pot spune daca mi-a iritat sau nu tenul deoarece aveam deja o iritatie destul de urata de la o alta crema de ten.



                                          Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                                          Kisses,
                                                          Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu