vineri, 29 noiembrie 2013

Hello Kaufland


            Hola,

    Ieri s-a deschis singurul hyper/super/mega market care lipsea de la mine din cartier. Chiar daca e mai mic pot testa mastile Chantelle (mi-a ramas gandul la ele inca de cand le-am vazut pentru prima data) si nu mai trebuie sa traversez orasul in doua doar pentru o masca :).

   Binenteles ca nu am rezistat tentatiei de a vizita un nou stand de cosmetice...din pacate nu au un "raion" de produse de make up dar am vazut cateva produse, marca proprie, care ma tenteaza sa testez (fiind prea aglomerat nu am putut sa le studiez prea mult).

   Pentru inceput am achizitionat doar doua produse. Am mers pe o "teorie": ce ma tenteaza cel mai mult din tot magazinul.



         O cutie de ceai negru si o masca de fata purificatoare cu ierburi de mare si namol.

   Voi reveni cat de curand cu review-uri pentru aceste doua produse.


                                 Ce produse imi recomandati de la Kaufland?

                                                             Kisses,
                                       Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu