sâmbătă, 16 noiembrie 2013

Haul: LIDL, DM si Cora



             Hola,

     Iata ce se intampla cand ma roaga mamaia sa o ajut cu cumparaturile: HAUL sau cu alte cuvinte sunt mai rau decat un copil mic dar nu am putut rezista unor tentatii. Daca sunteti in cautare de un nou fond de ten am vazut cateva oferte destul de tentante in DM si Cora.



  - Elmiplant 3 in 1 (gel, exfoliant si masca) aproximativ 12,50 lei (DM)
  - Maybellinne Affinimat 21/22 lei (DM)
  - Rimmel Stay Matte 15 lei (DM)
  - Balea Young pudra compacta aproximativ 10 lei (DM)
  - Rimmel Match Perfection aproximativ 20 lei (Cora)

    Am gasit in sfarsit, in LIDL, o mare parte din gama cu ulei de masline. Initial ma asteptam sa miroasa mai urat dar m-au surprins placut: miros atat de bine :).



   Ce am gasit: gel de dus exfoliant, gel pentru curatarea fetei, crema hidratanta si un deodorant.
Mi-ar fi placut sa fi gasit si crema de corp cu ulei de masline :). Ma tenta si uleiul pentru masaj din aceasta gama dar cu siguranta il folosesc o vreme dupa care il adaug colectiei si uit de el.



                                                              Kisses,
                                              Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

4 comentarii:

  1. Colecţia cu măsline este tentantă şi pentru mine! Trebuie să ajung în LIDL. ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate tu ai mai mult noroc si gasesti si crema de corp cu masline. Eu am fost si in alt LIDL si nu o avea :(. Cumparaturi placute :).

      Ștergere
  2. Woow! Sa le folosesti cu drag pe toate!:X
    In Cora nu mai era oferta si la alte fdt?
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca am retinut bine oferta era doar la Wake Me Up, acesta si inca unul. Ma uit maine din nou si iti spun aici :). Pup

      Ștergere