miercuri, 13 noiembrie 2013

Avon - Avew Vitale (Day Cream)



            Hola,

     Impreuna cu crema (din aceasi gama) pentru noapte a fost unul dintre produsele pe care vroiam sa le incerc de foarte mult timp. Atunci cand le-am vazut la oferta (ambele creme la 15 ml fiecare plus un gel pentru curatarea tenului si un portfard) le-am adaugat imediat pe lista de comanda din acea brosura (de la Avon).



     Nu stiu la ce ma asteptam eu in mintea mea dar a fost una din cele mai mari dezamagiri Avon.

     Ingrediente: aqua, ethylhexyl methoxycinnamate, dimethicone, ethylhexyl salicylate, benzophenone-3, glycerin, peg-8, butyl methoxydibenzoymethane, butyloctyl salicylate, cetearyl alcohol, trisiloxane, behenyl alcohol, dilauryl thiodipropionate, phytol, hidroxyethyl acrylate/sodium acryloyldimethyl taurate copolymer, 1,2 hexanediol, carbomer, ceteareth-20, dimethicone crosspolymer, parfum, thiodipropionic acid, carpylyl glycol, sodium hydrohydroxide, isohexadecane, disodium edta, kaempferia galanga root extract, polysorbate 60, panthenol, meslylloxybenxyl methoxyethyl chlorobenzamide, pichia ferment lysate filtrate, saccharomyces ferment lysate filtrate, palmitoyl tetrapeptide-10, bytulphenyll methyllpropional, linalool, citronellol, hexlyl cinnamal, limonene, alpha-isomethyll ionone.


    Cantitate: 50 ml

   Pret: 52 (intreg) dar poate fi gasita mai ieftin in brosura

     In interiorul cutiei pe langa crema am gasit un mic prospect in mai multe limbi: "Tenul tau isi recapata vitalitatea si aspectul proaspat. Crema de zi Anew Vitale iti energizeaza pielea si ii fortifica strulctura gratie formulei imbogatite cu Complexul ProEnergy. Crema de zi creste nivelul de hidratare a pielii chiar de la aplicare si asigura in acelasi timp protectie UVA/UVB su S)F 25. La o folosire regulata, aspectul liniilor fine si porilor dilatati este ameliorat, iar semnele de oboseala dispar. Contine Oxibenzona. "

   Pro & Cons:

  - a se evita contactul cu ochii
  - mi-a iritat tenul destul de rau
 + are un parfum placut
 + are o textura usoara
 - mi-a ingrasat tenul

   De fiecare data cand am folosit aceasta crema am simtit mici usturimi ale tenului.
  Desi ma bucur ca am testat aceasta crema cu siguranta nu o recomand si nu o voi recumpara.



                                       Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?
         
                                                                  Kisses,
                                               Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu