luni, 18 noiembrie 2013

20 Beauty Questions Tag


           Hola,

     Pentru azi am preluat un Tag de pe blogul Alinei lui Brumarel.

  1. Parul tau natural este drept sau cret?

  Drept, moale si subtire. Mi-ar fi placut sa fie cret :).

  2. Iti vopsesti parul singura sau mergi la salon?

  De cativa ani nu-l mai vopsesc dar cand ma vopseam mergeam la salon.

  3. Porti in fiecare zi aceeasi coafura sau iti place sa le schimbi?

  De obicei imi place sa le schimb dar momentan am parul scurt (cam pana sub ureche). Sunt tunsa bob insa intro parte mai scurt fata de cealalta parte.

  4. Iti faci singura manechiura si pedichiura sau mergi la salon?

  Singura. De obicei o singura culoare si cu cateva modele Konad.

  5. Cat de des iti schimbi oja de pe unghii?

  Aici am un pitic mofturos pe creier: daca oja incepe sa se ciobeasca/sara la varfuri o schimb imediat dar daca oja rezista mai mult de 3 zile atunci depinde de cat de mult rezista sau cand ma satur eu de ea.

  6. Iti dai cu oja pe unghiile de la picioare si iarna sau doar vara?

  Ma dau si iarna. Depinde ce chef am.

  7. Cat dureaza pentru tine sa-ti aplici machiajul?

  Niciodata nu m-am cronometrat. Cel de zi cu zi imi ia maxim 20 minute.

  8. Ce machezi mai intai: ochii sau fata?

  Nu stiu de ce dar intotdeauna: fata.

  9. Colectionezi machiaje sau cumperi doar ce ai nevoie?

  Am o inclinatie spre a colectiona :).

  10. Aplici un machiaj "full face" in fiecare zi?

   De obicei: fond de ten, concealer, pudra, rimel si ruj/gloss. Cam 2 zile pe saptamana folosesc si fard.

  11. Porti machiaj cand esti singura acasa sau cu familia?

  De obicei ma machiez dimineata sau inainte de a pleca. Dar daca stau acasa folosesc doar crema hidratanta dimineata.

  12. Ai iesi din casa fara machiaj?

  Sincer da.

  13. Cate produse high-end detii?

  La acest capitol este un fel de: working in progres.

  14. Iti planuiesti outfit-urile de seara sau te decizi pe moment?

  Si si. Depinde unde plec a doua zi.

  15. Ce inaltime ai?

  1,60 :)

  16. Vorbesti vreo limba straina?

 Da, engleza si spaniola. Iar de curand am inceput germana care imi da multe batai de cap.

  17. Pastrezi o lista de produse pe care vrei sa le incerci sau te uiti la alte bloguri/postari?

  Am o lista in portofel dar inainte de a le achizitiona imi place sa caut cateva informatii despre ele pe internet.

  18. Cum ai inventat numele blogului?

  La inceput nu stiam pe ce anume sa ma axez (stiam doar ca voi scrie si despre cosmetice si ceaiuri cateva postari).

  19. Care este culoarea ta preferata?

   Verde si turcoaz.

  20. Injuri?

  Rar. Am o problema cu acei soferi care schmba banda de mers fara sa semnalizeze sau cu pietonii care trec strada/bulevard fara sa se uite daca vine vreo masina (poti sa sti daca il mai tin franele?!).


                                                                    Kisses,
                                                     Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Un comentariu: