vineri, 26 iulie 2013

Ce am terminat luna aceasta...iunie si iulie 2013



           Hola,

     Acest tip de postare/video (pe YouTube) a ramas una din preferatele mele. Prin intermediul ei pot descoperi produse noi mai potrivite pentru mine fata de ce folosesc.

   Orice as face termin destul de repede samponul si gelul de dus. Parca m-as spala in ele si nu in apa.

 

   Elseve balsam pentru par deteriorat: este un produs bunicel. As vrea sa-l testez impreuna cu samponul din aceeasi gama.
  Yves Rocher sampon pentru stralucire: cred ca am terminat 4 sticle din acest produs si cu siguranta il voi recumpara.
  Yves Rocher gel de dus Jardin du Monde cu portocale: l-am recumparat si cu siguranta il voi recumpara.
  Yves Rocher sampon pentru par vopsit: acest sampon i l-am cumparat mamei dar nu am rezistat tentatiei de a-l testa. Este un produs bun, nu mi-a ingrasat parul, mi-a oferit putin volum insa nu a rezistat mult timp (orice as folosi pentru volum parul meu se lipeste de scalp destul de repede). Il voi recumpara.
  Dove sampon pentru par deteriorat: l-am achizitionat mai mult din curiozitate iar acum vreau sa-l testez impreuna cu balsamul din aceeasi gama. M-a surprins intr-un mod placut.
  Dentalux apa de gura (LIDL): am terminat destul de multe sticle si cu siguranta o voi recumpara.
  Nivea gel de dus crema: este cremos, hidrateaza pielea. Cu siguranta il voi recumpara.
  Mario Badescu scrub pentru ten cu capsuni: imi ingrasa tenul destul de rau. Nu voi cumpara varianta full size.
  Balea sampon reparare si ingrijire: cu siguranta il voi recumpara.
  Balea masca pentru par: cu siguranta o voi recumpara.
 Bourjois Healthy Mix Concealer: love it. Review in curand.
 Maybelline The Colossa Mascara: love it. Cu siguranta o voi recumpara dupa ce termin colectia de mascara.



  Pure servetele umede pentru bebelusi cu masline: le folosesc zilnic cand ma machez si in fiecare dimineata daca crema lasa o pelicula grasa pe ten.
 IL Benessere gel de dus cu lavanda: il voi recumpara dupa ce termin colectia de geluri de dus.
 Aver gel de dus relaxant cu apa minerala Biborteni: l-am recumparat si cred ca il voi recumpara. Review in curand.
 Nivea Natural and Pure deodorant: este un deodorant ok, are un parfum placut, nu s-a uscat, dar lasa urme albe pe haine.
 Lady Speed Stick cu wild freesia: are un parfum placut (acesta e singurul plus). Lasa urme albe pe haine, se usuca.
 Apidermin Lux crema ten cu laptisor de matca, unt de cacao si vitamina A: are doua minusuri: nu imi place cum miroase si lasa o pelicula grasa pe ten.
 Maybelline mascara Lash Stiletto: am stors si ultima picatura din el. Daca il regasesc in magazine cu siguranta il voi recumpara.



    La capitolul mostre: nu prea am folosit deoarece pur si simplu am pus atat de bine punguta cu mostre incat nu o mai gasesc (si o caut de cateva luni). Singura care nu mi-a placut este: La Roche-Posay Redermic Yeux datorita parfumului.


     In doua luni am terminat: 6 mostre si 18 produse. Sper ca luna viitoare sa fiu mai productiva la acest capitol.


                                       Ce ai terminat luna aceasta?

                                                      Kisses,
                                Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

2 comentarii:

  1. ai terminat o gramada de produse.. :D
    felicitari
    si eu am facut o astfel de postare astazi.. dar am avut mai putine produse
    pupici!

    RăspundețiȘtergere