vineri, 7 iunie 2013

Il Benessere - Gel de dus cu sare de mare si lavanda



           Hola,

    De ceva timp seara prefer sa folosesc un gel de dus si sare de baie relaxante. Partea urata e ca nu am gasit, inca, cateva geluri de dus si sare de baie pe gustul meu.

   


   Cantitate: 500 ml

   Pret: aproximativ 20 lei

   Ingrediente: aqua, sodium laureth sulfate, cocamidopropylbetaine, cocamide dea, maris sal, styrene-acrylate copolymer, profumo-parfum, linalool, coumarin, methylchloroisothiazolinone, methylsothiazolinone, propylene glycol, citric acid, CI 42090 (blue I), CI 17200 (red 33), CI 16035 (red 40).

   Se gaseste numai in magazinele DM.

   Pro & Cons: 

 + este nevoie de o cantitate mica de produs
 + nu mi-a provocat alergii sau iritatii
 + nu mi-a uscat pielea
 - parfumul de lavanda este prea sintetic
 + parfumul nu ramane mult timp pe piele
 + face o spuma bogata

  Ar fi fost unul din preferatele mele daca parfumul nu ar fi fost atat de puternic.


                                Ai incercat acest produs? Daca da ce parere ai?

                                                        Kisses,
                                         Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu