joi, 20 iunie 2013

Haul: Avon C8, Yves Rocher si Oriflame C8



              Hola,

    Binenteles ca nu m-am putut abtine si am dat iar o comanda YR :). A devenit un obicei ca sa comand lunar produse de la ei.



   Am comandat doua creme de maini cu arnica bio, sampon pentru reflexii castanii, pudra pulbere in nuanta 01 TRansparence Rosee si setul pentru 7 zile pentru tenul normal sau mixt (contine lapte demachiant, toner si gel crema hidratant).

  Drept cadou am primit: fondul de ten Pure Light (nuanta roz natural) si crema pentru ochi Active Sensitive. Fondul de ten l-am primit in locul ceasului care nu mai era pe stoc.



    Avon si Oriflame

   Aici am fost destul de cuminte si am comandat doar 3 produse.



   Avon: exfoliantul pentru corp din gama Senses.
   Oriflame: setul de 3 pile pentru unghii si balsamul de buze


                                       
                      Ce ai comandat ultima data de la YR, Oriflame si Avon?
   

                                                         Kisses,
                                      Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Un comentariu:

  1. Buna. Ai un blog tare dragut !Te invit si pe blog-ul meu sa arunci o privire,poate gasesti ceva interesant. Daca iti place poti sa dai follow pentru mai multe noutati ! Pupici ! :*

    http://didiibeauty.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere