vineri, 19 aprilie 2013

Din revistele lunii...aprilie 2013



        Hola,

   Desi am cautat cateva reviste pana la urma aproape am ramas doar la cele pe care le cumpar de obicei. Ma tenta Avantaje cu ruj insa am gasit doar nuante care nu mi se potrivesc, Femeia cu oja Margaret Astor insa am gasit doar cu oje Rimmel (un roz Barbie). Tentatie a fost....dar pana la urma am achizitionat doar Unica (pret: 15 lei) cu rimelul de la Yves Rocher (cu efect de alungire 360 grade).


  

    Revista contine urmatoarele mostre si cataloage: Mostra fond de ten Vichy Liftactiv Flexiteint + catalog Deichmann + catalog Fossil + mostre crema de noapte si de zi Eucerin Even Brighter ( pe o parte din tiraj).



      Din revistele mici am achizitionat urmatoarele:




     In ultima vreme nu prea au mai fost inserturi tentante la reviste :(. Poate acum de Pasti vor fi mai multe.


                                                      Kisses,
                                   Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)
  

Un comentariu:

  1. Nu mai cumpar reviste cred ca de luni bune ,unele nu le-am mai cumparat de cativa ani.
    Am trecut la jucarii serioase , FP , Forbes si Temporis ....totusi din cand in cand cumpar un Vogue sau un Harper's Bazar.
    Dintre cele romanesti prefer Tabu si Tango.
    Ai facut totusi o afacere buna cu acea mascara Y.Rocher.

    Pupici.
    www.oglindaoglinjoara.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere