joi, 21 martie 2013

Yves Rocher - Gel de dus pentru copii



        Hola,

    Daca va plac merele cred ca o sa va placa si acest gel de dus. Are un parfum de mere verzi :) destul de placut.

 

      Cantitate: 250 ml

   Nu stiu ce a fost in capul meu cand l-am comandat. Probabil ursuletul de plus care era cadou la comandarea unui gel de dus pentru copii. Copilul din mine nu s-a bucurat prea mult de acel ursulet deoarece a fost sechestrat de catre prietenul meu.

   Nu imi plac merele si cu atat mai putin mirosul lor. De aceea am inceput sa folosesc imediat acest gel de dus pana la ultima picatura. M-a tinut cam doua saptamani. Drept recompensa am achizitionat alt gel de dus pe care vroiam sa-l incerc inca de cand a aparut.

    Pro & Cons:

  +/- miroase a mere verzi
  + parfumul nu rezista mult timp pe piele
  + face o spuma bogata
  + este nevoie de o cantitate mica de produs
  + nu usuca pielea
  + nu mi-a provocat alergii sau iritatii
  + imi place ambalajul :)

  Daca il recomand: Da
  Daca il voi recumpara: Da (dar cu alta aroma)


                               Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                                     Kisses,
                                             Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu