sâmbătă, 9 martie 2013

Princess Java - Berry Meadow



           Hola,

     Indiferent de anotimp beau cam 4-6 cani de ceai pe zi. De multe ori il prefer in locul apei :). Dar neaparat cu macar o lingurita de zahar brun. Fie vara fie iarna am cana gata pentru ceai. De aceea termin cat de cat repede cutiile cu pliculete.

    De fiecare data cand gasesc un nou sortiment de ceai (pe care nu-l am in colectie sau nu l-am incercat) imi ramane gandul la el pana il incerc :(. Asa s-a intamplat si cu ceaiul de fructe de la Princess Java. L-am vazut prima data in Profi si am rezistat tentatiei de a-l adauga in cos. Ei bine pentru cateva zile m-am gandit la el asa ca dupa vreo saptamana l-am adaugat in cosul de cumparaturi iar dupa maxim doua saptamani am terminat toata cutia :).



   Ingrediente: hibiscus si macese cu aroma identic naturala de fructe de padure.

  Pret: in jur de 4 lei

  Cutia contine 25 de pliculete cu snur si cartonas (neambalate individual).

  Gramaj: 37,5 gr (per cutie) si 1,5 gr (per plic).




   Are o culoare placuta (roscat mai inchis) datorita hibiscusului.



  Este un ceai putin parfumat (a fructe de padure) iar gustul este putin acrisor. L-am consumat mai mult seara impreuna cu cativa biscuiti cu ceale in timp ce citeam.

  Sunt in cautarea ceaiului de fructe de padure THE ONE. Pana acum nu l-am gasit dar acesta a intrat deja in top 3.
 

                                       Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                              Kisses,
                                         Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu