vineri, 1 martie 2013

Pamper me # 2



              Hola,

       O primavara insorita fara prea multe ploi. Plina de tot ce e mai bun pe lume :).

  Azi am preferat sa ma trezesc putin mai devreme pentru a ma rasfata putin mai mult inca de dimineata. Imediat ce a sunat ceasul m-am dat repede jos din pat si nu am mai motait inca 20 de minute ca de obicei. Mi-am pregatit cada: sare de baie Balea cu lemn de santal si migdale (jumatatea ramasa o pastrez pentru 8 martie) si multa apa calda :). Pentru ca nu am mai avut timp sa citesc de ceva timp si sunt in urma cu lectura am ales sa incerc si o masca pentru ten de la Montagne Jeunesse (Tea Tree Face Spa). Dupa exfoliant si gel de dus am ales sa folosesc untul de corp cu mango de la Thai Spa.



   La micul dejun am preferat ceva usor asa ca am optat pentru un iaurt cu cereale, biscuiti si o cana de ceai negru :).

  
                                       Cum va rasfatati azi?

                                                    Kisses,
                                  Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

2 comentarii: