sâmbătă, 30 martie 2013

NOTD: Rimmel Metal Rush (80 Purple Reign)



          Hola,

      *Postare programata!

   Bun venit in regatul...mov :).
 De cand astept eu sa se incalzeasca afara ca sa port ojele metalice de la Rimmel...de cateva luni bune. Sper sa pot convinge primavara sa vina in vizita pe la noi cu aceasta oja.

 

    La soare se vad si bucati de sclipici mici mov :). Din pacate nu prea m-a ajutat lumina ca sa le "prind" in poze.

 

   Scuzati varful unui anumit deget dar mi se facuse "pofta" de ceai (pana sa se usuce oja complet) si am colorat putin ibricul. Dar asa patesc de fiecare data cand imi fac unghiile...mi se face pofta de ceva sau am nevoie urgenta la toaleta.

   Am aplicat oja in 2 straturi plus base si top coat. Rezista cam o saptamana pe unghiile mele insa imi fac manechiura cam o doata la 3 maxim 4 zile (ma satur destul de repede de nuanta ojei).

   Deabea astept vara ca sa o pot purta mai des impreuna cu cea albastra :).


                                 Ati incercat aceasta oja? Daca da ce parere aveti?

                                                       Kisses,
                                   Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Un comentariu: