marți, 19 martie 2013

Haul: mixt


      Hola,

  Fac ce fac si cumpar "prostioare". Parca as avea lipici pe maini. Nu era de ajuns ca saptamana trecuta trebuia sa primesc comanda Yves Rocher dar dracusorul din mine urla dupa un ruj rosu si o oja rosie.  Cred ca o sa-l leg in lanturi groase si o sa-l lipesc la gura cu o rola groasa. Sper sa nu functioneze telepatia intre noi ca nu o sa fie de bine...

  Deoarece am luat salariul...am plecat in cautarea produselor care sa-l multumeasca. Dar ca de obicei nu m-am intors acasa doar cu acele doua produse.

 


    Daca credeti, eu sper totusi, ca acel individ suspect care ma face sa cumpar "prostioare" cand nu am nevoie sau voie s-a linistit...ei bine va inselati amarnic. Acum tanjeste dupa cateva produse Miss Sporty. Vrea cineva sa-l adopte?

  M-am intors acasa cu:



  Fond de ten si pudra Max Factor. La achizitionarea fondului de ten am primit cadou pudra :).



  La Inmedio am gasit o oferta: setul de 3 glossuri la 24-25 lei si oja gratuit. Mi-a fost greu sa aleg un singur set. Ma mai tenteaza inca 2-3.

 

   Am gasit si rujul rosu mult dorit. Este de la Maybelline nuanta 527 Lady Red. Este atat de cremos, nu usuca buzele, este nevoie de o cantitate mica de produs, rezista pe buze.

   S-ar putea spune ca l-am satisfacut cu varf si indesat. Ei bine nu a fost sa fie...pe langa aceste produse am mai adaugata in plasuta de cumparaturi: oja rosie Farmasi nuanta 51 si doua creme pentru ten Apidermin (cu laptisor de matca, unt de cacao si vitamina A dar si crema cu laptisor de matca si vitamina A).


     Am testat de cateva ori aproape toate produsele si imi plac :). Voi reveni cat de curand posibil cu un review pentru fiecare in parte.


                                   Ce ati achizitionat in ultima vreme?

                                                  Kisses,
                           Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu