joi, 7 martie 2013

Din revistele lunii...martie 2013



         Hola,

     Au aparut toate revistele pentru luna aceasta :). Spre marea mea bucurie nu a fost greu sa aleg ce inserturi ma atrag cel mai mult. Imi e dor de acele luni cand revistele se intreceau intre ele cu inserturile si continul interesant. Acum parca se intrec cu: cea mai subtire revista, cel mai mare numar de pagini cu reclame, de cate ori a fost acel insert si cel mai mare pret.

   Luna aceasta m-au atras urmatoarele reviste:

  Beau Monde Style (15 lei)



   La toate chioscurile de ziare am gasit revista doar cu una din creme (binenteles ca vanzatorii se jura ca nu ei au umblat...cateodata nu sti ce sa mai crezi). Optam intre creme si blush iar cum nu am gasit revista cu blush iar Inmedio s-a gandit sa-mi insenineze ziua am gasit aici revista cu ambele creme Vichy. Revista nu contine mostre sau pliante.



  Nu stiu de ce tot am impresia ca am incurcat cremele intre ele cand le-am facut poza...varsta.
Ma tenteaza si cea cu blush dar nu am gasit desi am cautat in tot cartierul :(.




   Marie Claire (12 lei)


  Vroiam ambele variante (gel de dus si sapun lichid) dar binenteles ca am gasit doar cu gel de dus.  Si luna trecuta am patit la fel (am cautat exfoliantul cu miere peste tot degeaba).

 
  In interiorul revistei am gasit un catalog Yves Rocher pentru clienti noi si o mostra de parfum Lancome (La vie est belle). Parfumul miroase atat de frumos (e putin cam dulce pentru mine).


          Libertatea pentru femei retete (11 lei)

   Zilele trecute vroiam sa fac ceva dulce. Stiu ca sunt o multime de retete pe internet dar din moment ce mama vroia sa rasfoiasca revista am zis sa impac si capra dar si varza asa ca le-am achizitionat pe amandoua :).

 


  Acum timp liber sa am ca retete am o multime :).

    In rest am cumparat doar revistele pe care le cumpar saptamanal (Click pentru femei si Femeia de azi).


                         Ce reviste ati achizitionat luna aceasta? Simple sau cu insert?

                                                       Kisses,
                                       Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu