joi, 28 martie 2013

Balea - Lotiune corp cu Urea



          Hola,

     Nu stiu cum reusesc dar mereu am o adevarata colectie de creme de corp. Nici bine nu termin una singura ca deja am achizitionat altele.
     Am achizitionat crema intr-un set (cu crema de maini si gel de dus) din DM (daca nu ma insel la sfarsitul verii trecute). Setul a fost 20 lei.



  Ingrediente: aqua, sorbitol, urea, cetearyl alcohol, hydrogenated polydecene, myristyl myristate, butyrosperum parkii butter, dicaprylyl ether, dimethicone, phenoxyethanol, sodium lactate, tocopheryl acetate, parfum, sodium stearoyl glutamate, carbomer, allantoin, methylparabben, xanthan gum, ethylparaben, sodium hydroxide, butylparaben, isobutylparaben, propylparaben, lactic acid, benzyl alcohol, coumarin.

   Cantitate: 200 ml

  Crema se gaseste doar in magazinele DM.



   Ambalajul este din plastic, este destul de practic. Capacul se inchide la fel de bine.



    Inca de la prima testare o folosesc zilnic (dimineata si seara). Iarna aceasta pielea mea nu a mai aratat ca un mare desert alb.

   Pro & Cons:

 + are o consistenta mai groasa fata de crema de maini
 + se aplica destul de usor
 + este nevoie de o cantitate mica de produs
 + intra atat de repede in piele
 + nu pateaza/lasa urme (pe haine) hainele
 + hidrateaza pielea
 + hidratarea se mentine in timp

    Pana acum nu am gasit nici un minus. Cred ca mi-am gasit crema preferata pentru corp (exceptand untul de corp).

  Mai multe informatii si ce este urea gasiti in postarea anterioara.

  Daca o recomand: DA
  Daca o voi recumpara: DA


                                 Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                  Kisses,
                         Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu