luni, 4 februarie 2013

Fares - Ceaiul Casei - Fructe de padure

       

             Hola,

    Luna aceasta si in primavara voi scrie cateva review-uri la ceaiurile pe care le care le am "pe terminate". Am vreo 3 cutii in care mai am 1-3 pliculete si altele cam jumatate.
     Nu stiu cum reusesc dar de fiecare data cand intru intr-un magazin printre primele raioane pe care le vizitez sunt: cel cu ceai si cosmetice. Mai grav e ca in loc sa creasca wishlist-ul mi se lipesc de mana pana acasa.

 

   Pret: aproximativ 2 lei

   Ingrediente:



   L-am achizitionat din Mega Image.

  Cutia contine 20 de pliculete fara snur si neambalate individual.



   Nu contine cofeina sau coloranti sintetici (sursa: ambalaj). Dar la pretul acesta banuiesc ca ar contine si coloranti sintetici.

   Gramaj: 30 gr (per cutie) si 1,5 gr per plic.

   Are o culoare placuta: rosiatica.



    Are un gust placut: initial dulce dar dupa aceea usor acrisor. Imi place sa-l consum pe parcursul zilei sau in special seara inainte de culcare (atunci impreuna cu un plic de ceai de echinaceea).

    Nu sunt pretentioasa in privinta ceaiurilor (exceptand ceaiul verde care imi scade tensiunea) dar imi place acest ceai si cred ca il voi recumpara (asta in cazul in care nu voi gasi si alte sortimente din aceasta gama "Casa de ceai").


                               Ati incercat acest ceai? Daca da ce parere aveti?

                                                       Kisses,
                                    Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu