miercuri, 20 februarie 2013

DM - Babylove crema pentru rani



          Hola,

   La inceput am fost putin sceptica dar dupa cateva vizite in DM am zis sa-i dau o sansa. Sceptica poate si din cauza ca am incercat o multime de produse pentru buzele mele uscate si crapate fara nici un rezultat pozitiv (inafara de Carmex si vaselina cosmetica). Dupa cateva tentative de a o cumpara am zis sa-i dau o sansa iar de atunci o folosesc in fiecare seara.



  Cantitate: 20 ml

  Pret: aproximativ 3 lei

  Ce spun ei: "Cu oxid de zinc si extract de musetel. Nu contine coloranti, conservanti, arome, ulei de parafina, ingrediente pe baza de ulei mineralsi ingrediente animale."

    Orice si oricat as folosi pe timpul zilei pentru a-mi pastra buzele moi si necrapate...degeaba. Se crapa pana la sange.
     Imediat ce am ajuns acasa si m-am demachiat am inceput sa testez crema. A fost dragoste la prima utilizare. Are o consistenta destul de groasa, este nevoie de o cantitate mica de produs. Lasa buzele catifelate, hidratate.
   Prefer sa o folosesc cand sunt acasa deoarece datorita consistentei groase si a cantitatii mici folosite...e ca si cum m-as fi dat cu toata cutia de crema pe buze. Ramane o pelicula alba groasa pe buze iar in timp ea este absorbita.
   Pana acum am folosit-o doar pe buze (in special seara inainte de culcare). Nu am testat-o pe rani.


      Daca o recomand: DA
      Daca o voi recumpara: DA

  Se gaseste in magazinele DM. Se gaseste si in varianta mai mare dar aceasta mica e suficienta pentru o perioada lunga de timp.



                             Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?


                                                     Kisses,
                             Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

4 comentarii:

  1. Eu de cate ori am cautat-o, niciodata nu am gasit-o in DM. Abia astept sa o incerc si eu

    RăspundețiȘtergere
  2. Este foarte utila si pentru coate, inmoaie pielea foarte eficient!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pot spune cu mana pe inima ca imi place prea mult crema aceasta. De cand am inceput sa o folosesc in fiecare seara nu mi se mai usuca buzele oricat le-as roade/uda. Pup

      Ștergere
  3. Acum am vazut ca pe cutiuta mea este un iepuras, in loc de melc, dar efectul si compozitia este aceeasi!

    RăspundețiȘtergere