luni, 4 februarie 2013

Din revistele lunii...februarie 2013



               Hola,

   
      Aproape ca au aparut toate revistele lunii februarie :). De obicei astept sa apara cat mai multe reviste ca sa pot sa aleg care ma tenteaza cel mai mult (cu insert sau fara). Luna aceasta nu au fost tentatii. Initial nu am vrut sa cumpar nici o revista insa dupa ce am citit cateva review-uri pentru crema de maini de la Yves Rocher (Mauves Cristallisees) si pentru mostrele de la Mario Badescu...cu prima ocazie le-am achizitionat.

  Femeia (pret: 9,90 lei)



   Revista mai contine un catalog Yves Rocher pentru clienti noi si o mostra de parfum Sensuelle de la Avon.
Am folosit doar o singura data crema de maini. La prima impresie: hidrateaza pielea insa pentru putin timp dar miroase destul de placut.

    Marie Claire (pret: 11,90 lei)




   Deoarece nu am incercat pana acum nici un produs Mario Badescu am achizitionat 2 exemplare din Marie Claire:

 - cu cellufirm drops si hydro moisturizer w/ vitamin C
 - cu strawberry face scrub

Ma tenteaza si a treia mostra de la MC (almond and honey nonabrasive face scrub) insa nu am gasit revista cu acesta mostra :(.


                             Ce reviste ati achizitionat luna aceasta? Cu sau fara inserturi?


                                                       Kisses,
                                     Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu