joi, 28 februarie 2013

Ce am terminat luna aceasta...februarie 2013


       Hola,

   Sper ca luna viitoare sa va arat ca am terminat crema de corp si ceva produse de make up (exceptand rimeluri). Mi-am propus ca dupa ce termin cel putin 2 rujuri si 3 oje sa achizitionez un ruj si o oja rosii :). M-am uitat putin prin magazine insa nu am vazut nimic care sa ma tenteze.

   Dar sa revenim la oile acestei postari. V-am aratat aici o prima parte a produselor terminate luna aceasta iar aceasta postare va fi partea a doua :).

 


 *Gel de dus cu floare de Tiare din Polinezia (Yves Rocher): are un parfum placut de flori :). Cred ca deja stiti cat de mult imi plac gelurile YR
 *Gel de dus bio cu aloe vera (Yves Rocher): mi-a placut sa-l folosesc seara pentru relaxare.
 *Gel de dus bio cu violete (Yves Rocher): un gel de dus cremos. L-am folosit in acele dimineti cand m-am trezit tarziu si nu am avut timp sa aplic si o crema de corp.
 *Sampon cu pepene Avon: l-am folosit numai pentru a spala pensulele de machiaj. Curata bine.
 *Crema regeneranta pentru zi/noapte cu galbenele (Yves Rocher): tocmai am terminat al doilea "tub" si cu siguranta vor urma si altele.
 *Mascara Volumizer (Bourjois): love it :)
 *Crema nutritiva (Yves Rocher): este o crema pentru tenul uscat!!! Nu o recomand persoanelor cu tenul mixt sau gras.
 *Cub efervescent cu zmeura (Yves Rocher): mi-a placut. Ofera o culoare rosiatica apei. Lasa pielea fina.

 
                                     Ce ati terminat luna aceasta?

                                                    Kisses,
                         Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

2 comentarii:

  1. Imi doresc de ceva vreme sa incerc crema cu galbenele de la Yves Rocher, dar tot timpul am gasit altceva intre timp. Eu folosesc de cativa ani o cutiuta mica de crema de galbenele de la Fares, care costa in jur de 4-5 lei, si este leac universal pentru pelea uscata si pentru cicatrici. Contine doar vaselina, extract de galbenele si ''stearinum''.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merita incercata crema cu galbenele. Daca ai tenul uscat cred ca o sa-ti placa. :) Multumesc pentru recomandari. Cu siguranta voi incerca pentru iritatiile de la alergii. Pup

      Ștergere