marți, 19 februarie 2013

Bourjois - Volumizer Mascara



           Hola,

    Mi-am facut un obicei prost: scriu despre mascara dupa o termin sau se usuca :(. Am inceput acest rimel cam pe la inceputul toamnei dar am tot amanat sa vi-l arata si nu din cauza ca nu imi place.

 


  Este un produs slab promovat pe piata noastra dar este destul de bun. Ofera ceea ce promite.




   Ce imi place cel mai mult: poate fi folosit atat pentru machiajele naturale dar si pentru cele dramatice :).

  Periuta/aplicatorul este sintetic dar foarte moale.


  (pasul unu)
(pasul doi)

   Pro:

 + ofera volum
 + se aplica/inlatura destul de usor
 + rezista toata ziua pe gene
 + nu cade pe obraji
 + nu se intinde
 + este nevoie de maxim 2 straturi

  Singurul minus pe care l-am gasit pana acum este: cand folosesc pasul 2 trebuie sa curat bine aplicatorul de gura recipientului. Iese atat de incarcata periuta ca daca as folosi-o asa as arata ca un clovn-paianjen.




  Inca din primele utilizari a intrat in top 3 al rimelurilor mele preferate.
  Mai puteti citi despre acest produs: aici
   

   Daca o recomand: da
   Daca o voi recumpara: da



                                    Ati incercat acest produs? Daca da ce parere aveti?

                                                                    Kisses,
                                               Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu