luni, 28 ianuarie 2013

Mostre :) La Roche-Posay


      Hola,

   In ultima vreme am cam lipsit din blogosfera (cam 2 saptamani...rusine sa-mi fie) dar cu motiv intemeiat. Mi s-a stricat calculatorul (il am cam de vreo 10 ani) si pana am reusit sa-l inlocuiesc si sa instalez toate cele necesare...au trecut 2 saptamani.

   In tot acest timp mi-am facut iar curat la farduri, cosmetice de ingrijire etc, cateva mici cumparaturi, am terminat de citit primul volum dar si aproape jumatate din al doilea volum "Leaganul pisicii"...

   Dar sa revenim la oile acestei postari: am gasit cateva mostre La Roche-Posay. Nu stiu de unde le am si cum de nu le-am folosit pana acum.



  - toleriane teint
  - redemic yeux.eyes
  - hydraphase intense legere
  - effaclar k
  - lipikar lait
  -  hydreane legere
  - toleriane

  Nu cred ca am incercat pana acum multe esantioane LRP dar sper sa-mi placa acestea. Sunt cateva care ma tenteaza si in varianta full size.

  
                           Ati incercat produse LRP? Daca da care si ce parere aveti.

                                                              Kisses,
                                          Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu