miercuri, 30 ianuarie 2013

Mini haul: Carturesti



        Hola,

  Nu stiu de ce dar in ultima vreme nu ma pot abtine din a cumpara ceaiuri. Parca mi se lipesc iremediabil de mana/cos fie ca am nevoie sau nu de acel sortiment de ceai.
  Aseara am avut putin timp liber asa ca m-am decis (destul de usor) sa trec pe la Carturesti in cautare dupa un ceai cu mere si scortisoara recomandat de o prietena. Recunosc ca pana acum nu am cumparat nici un ceai de la Carturesti insa am inceput colectia cu dreptul: 3 dintr-o lovitura.



  Pe lista aveam un singur ceai (Apple Strudel) dar binenteles ca nu il mai aveau :( asa ca am profitat de oferta pentru ceaiurile de craciun: daca achizitionezi 2 pe al 3 il primesti gratuit si speranta de a gasi cat mai curand si ce cautam de fapt dar si sortimentul (tot din gama de craciun cu martipan.

   Preturi:

- Snowman's Cup: 9.90 lei
- Balthasar: 9.90 lei
- Pu Erh Gingerbread: 12.90 lei

  Total achitat la casa: 22 lei :)

   Sper ca in week end vremea sa fie frumoasa deoarece vreau sa-mi scot prietenul la o mica plimbare si o cana de ceai aromat.


                           Ce sortimente de ceai ati incercat de la Carturesti?


                                                     Kisses,
                                     Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu