marți, 29 ianuarie 2013

Haul: Yves Rocher



        Hola,

  Cam acu o saptamana am gasit in cutia postala avizul de la ultima comanda YR :). Desi nu imi era in drum am trecut si pe la posta si am ridicat comanda. De obicei imediat ce primesc colete incep sa le desfac pe drumul spre casa. Incetul cu incetul (deoarece posta e destul de aproape de mine) deoarece nu vreau sa pierd/stric/scap ceva pe strada. Insa imediat ce ajung acasa reusesc sa desfac cutia complet.

  Ce am comandat din oferta de Craciun:



Iar drept cadou am primit:



    Pana acum am testat doar parfumul (l-a comandat mama), gelul de dus si un cub pentru baie (cel cu mere). Comme une Evidence il mai am (desigilat) la prietenul meu, este un parfum placut, usor cu un miros placut. Este unul din preferatele mele.

    Voi reveni cat de curand cu reviewuri pentru fiecare produs in parte.

                          Ce ati comandat ultima data de la YR?

                                       Kisses,
                    Mihaela (mihaela.sunshine@yahoo.com)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu